i love sahabat ak...!!

"sahabat" is the person i fall in love right after my family...

how can i describe how much i love them...we had so much together...!!
after something just had happen...i feel very sad...she left us for something she feel more comfortable....
i really miss her...
she can go....i let her...
but her memories will stand still in my mind!!
i promise...you will never been erase...!! <3


nida shafee

kak kuja


kuzaimah yusof

sahira ahmad

zieyan pardinan

asma iefah mizam

kecik...syahira saleh

READMORE
 

first sem story with my friends...hahaha!!

for this first sem...ada beberapa orang kwn yg paling rapat dengan ak...so rapat lea kn...hahaha (gelak ala2 bangga tue...!!)

list of my rapat2 frenza!!:
  1. azieyan pardinan from Sabah...( so hot girl at campus!! )
  2. syahira saleh a.k.a kechik toet... (so manja n nice girl at campus!!)
  3. nida shafee from Kedah... ( a shopaholic girl at campus!! )
  4. sahira ahmad from Kedah jgk... ( so hungry and angry...wow!! )
  5. fariza norizan alaaaa...kedah jugak..( funniest girl at campus!! )
  6. fatihah...from kelantan!!...( hot mama ever!! )
  7. wiyah...( i am so comfortable with her...she so nice!!)
  8. sue...( my clubmate...hehehe. club bola tampar....)
  9. mai...my classmate...( wlwpown xrapat tp she is my rapatz frenz from far apart...**keliru!! )
  10. umi hamiemah... (my classmate...)
  11. hawa laaaa...( nice photographer at campus!! )
  12. nadia amelina..(hahaha...my frenz classmate...!!)
  13. fizie...( most klakar one n feel comfortable to chit chat with him...)
  14. mukhlis...(shy but he's okeyh!! )
  15. nurul...(my clubmate...bola tmpar...she's kelakar!!) 
  16. dira...(my frenz classmate...)
  17. izwan...(my classmate...his drawing so so so nice!) 
  18. fatah...(mysterious classmate... )
  19. zaidi... (mysterious classmate jugak...)
  20. sabri...(shy...n mysterious jugak tue..)
  21. kak kuja...(she still my frenz n i really miss who is she before...not who she is now!!)

ak zieyan n kechik!!





READMORE
 

the temperature really high now...i am exam fever!!

for my friends that need more motivation during the exam week....here i share with you some that came out from my mind right now... (^_^)


* for who their plan something then it's didn't work...chill!!

"if your plan A did't works...chill guys alphabet has 25 more words...so there will be plan B next!!"


* for who still start to make some wish... (^..~)

"stop saying 'i wish'...then say 'i will...now'..and starts to act!!"


* for who didn't trust in yourself!! huhhh...

"you don't need a great start...you just need start it like you are the great one!!"


* for who feel sad today...alaaaa relax babe...!!

"nobody and nothing can make you happy cause only you can make you really happy...chill lha!!"


* for who still sad...aloooo...

" no one can live today if you still regret about yesterday and it's will ruin your tomorrow!!"


* for my friends...that i really love!!...(for who thought that she/he is my friends okeyh...)

" in the world...best friends is hard to find cause the very best one is already mine..."


* for who read this......

" you all are cute!!"  (^_^)





READMORE
 

it's exam fever!!

since i come here...
until now...
 i believe that it is my fate...
i can do the best...
i can be the best...

but...
when i ask how...
i feel upset..
cause i didn't really think that i am ready to go trough my own path...
i need some motivation quotes to make me strong...





READMORE
 

benar dia ayahmu...!!

anak: mak...nk duet!! cepat la org nk kuar neyh!!
mak: mak xada duet nak...mak nak simpan utk byrkn rumah sewa kita neyh...
anak: alaaa...mak orang dh penat la hidup susah neyh...!!
mak: wahai anakku..sabar lah setiap susah itu ada senangnya...Allah itu adil nak...
anak: neyh suma salah ayah lah neyh...napa dia tak belikn kita rumah jea dulu kn senang tak perlu byr sewa  tiap2 bulan...susahlh cam neyh!!
mak: tak baik ckp mcm tue anak ku...
anak: betul lah kn?? knp ayah tak tinggalkn apa2 pun kpd kita?? sanggup dia melihat kita melarat kn??
mak: ayah sudah berusaha sehabis dayanya anakku...
anak: apa usahanya?? buktiny...napa rumah juga tak mmpu dibelinya??
mak: dulu dia dah simpan duet untuk beli rumah tapi ada hal yang lebih mustahak sampai dia perlu korbankn duet tuh...
anak: apa?? tak lain tak bukan mesti utk kepentingan dirinya lah tuh kn??
mak: anakku...jangan kau mencela dia. benarlah dia ayahmu pernah melakukan silap tapi untuk kebaikkan semua...
anak: kebaikkan?? apa yg dia buat?? buktikan...!!
mak: benar dia ayahmu telah berkorban bermacam-macam dlm hidupmu nak...
anak: apa nya mak?? dia hidup menyusahkan mati jugak mnyusahkan...
mak: sudah lh cukup!! benar dia ayahmu telah melakukan silap...dia silap kerana memilih kamu utk terus menikmati bumi Allah sedangkan dia pergi dengan kesilapannya mendermakan hatinya kepadamu nak...memang dia ayahmu melakukan kesilapan kerana membelanjakan wang yang disimpannya utk merawatmu nak..benar dia ayahmu telah melakukan kesilapan kerana memilih segalanya utk anak nya yang akhirnya menjadi anak derhaka...andai dia tahu kematian itu baik untuk mu mak percaya dia memilih utk kamu mati agar tidak bertambah dosamu dengan derhaka mu itu...memanglah dia ayahmu benar2 melakukan kesilapan...sedang dia sedar akan kesilapan itu, dia tetap juga memilih salah kerana ingin kamu berbakti agar merasai nikmatnya hidup...
anak: maafkan aku mak... Ya Allah, kau berkatilah ayahku disana!! benarlah dia ayahku memilih melakukan kesilapan memilihku...yang akhirnya aku belajar demi kesilapan itu...!!


<3 <3 <3
mak: benarlh dia ayahmu.
READMORE
 

tribute to UMK

filem keluaran Fakulti Teknolgi kreatif dan Warisan...

buat julung2 kalinya...filem keluaran asli dari University Malaysia Kelantan...

tribute to...:

MONSUN BAND


maka akan berlansung:






READMORE
 

we stick together...UMK




video


we are friend!!


khas buat sahabatku...:

1. nida shafee
2. kechik
3. jie yanx
4. kak kuja
5.ira
6. fatehah
7. kak long
READMORE